Hoppet försvann

Hela min världsbild har ändrats, jag är hemmskt ledsen men jag tror inte på mycket... och opptimisten i mig är liksom påväg att smälta bort i vår solen.

igår tittade jag på den underbara filmen "the holliday" med jude law, vilken stjärna.. men allvarligt talat nej, jag tror verkligen inte på kärleken. Jag tror att man kommer ändå göra slut och varför då spendera dagar, månader eller år tillsammans? kanske är jag bitter.. Ja bitter är vad jag är.

om inte änns jag och han som hade det toppen nästan hela vårat förhållande kan hålla kärleken vid liv. hur ska det då gå? äh, nu är jag lite väl bitter. Det finns nog en anledning varför förhållanden inte håller. Kanske kan jag tro på kärleken igen. Jag är ung om vill inte ha någon att rätta mig efter eller om ska rätta sig efter mig. Jag vill ha så få förpliktelser som bara är möjligt. och det har jag nu!!!

jag står på mina egna ben och blir bara starkare och starkare.

njut av livet när det är som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback