Världens bästa mamma och HÖST!

Ja nu kom höstern tillslut.. först var det sommar sen blev det plötsligt vinter och snö kaos här i sthlm... Jag satt i bil kö i 1,5h på en sträcka som vanigtvis tar 15min.... Ja jadet var ett äventyr i sig. Men nu är det fantastiska höst!! Sol lite lagom kallt och allt rullar på...

Min underbara lillasyster har flyttat hem tlii mig. Jätte mysigt, men visst märks det att man är en till i vår lilla 2:a. Hon började ju i skolan här i stockholm i augusti och då flyttade hon hem till oss. Och nu kommer det som jag skulle berätta om....

Min underbara MAMMA, världens bästa mamma. hon kommer hit imorgon torsdag och då ska hon på möt,e sedan flttar hon upp till helgen och ska bo här i stockholm!!! Och gissa om hon fick jobbet!! o ja, världensbästa mamma. så klart för bara hon är ju hon!  Min mamma hon kan allt, ja jag tror att hon kan allt. inte bara för att hon är min mamma utan för att hon är verkligen så bra!! Ja BÄST!!! och nu får jag henne hit till stockholm efter ett år och ca, två månader. det kunde jag knappt drömma om... Jag älskar min mammma för hon är bäst!!

ikväll ska jag till junibacken på lärar-kväll. det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback