Ordna!!

Mäklaren gick just! Så proffsig är hon... Och hon var så imponerad av våran lägenhet, speciellt köket.. När hon hade varit här en stund sa hon, här kan jag inte rekomendera styling, det är ju redan stylat!! Åh, så roligt! Vårat kök är faktiskt riktigt snyggt. Hoppas att våran nya lägenhet blir lika läcker... Det ska bli så roligt att flytta! det är skönt att fotograferingen är klar och alla papper är påskrivna. Nu kan jag lugna mig ett tag. Jag pratade med min chef på jpbb B och nu är faktiskt allt löst! Så skönt. Så nu är det helgen och 3arbetsdagar kvar till jag åker hem till Göteborg. och då blir jag hemma en hel vecka! Sen är det ons, tors, fre, lördag jobb.. sen är det SPANIEN!! sen är det  2arbetsdagar +FLYTT!!- Midsommar helg och födelsedag- JOBB! Oj vad det är skönt att skriva ner och få inblick hur mitt liv ser ut framöver!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback