?Lättnad?

Åh, vad skönt! Nu är jag så lättad... Jobben är fixade, eller ja några små dagar återstår som problem... Och det blir skobutiken nu i sommar! det ska bli riktigt kul!

Vi ska flytta!!! Åh, vad jag längtar. komma närmre stan!!! Det kommer att ta drygt 5min med T-banan. KALAS! Men oj vad mycket som ska fixas, Våran lägenhet ska fotas redan på torsdag och vi får tillgång till den nya lägenheten redan v, 26. Och om dryga 2 veckor bär det av till Spanien, så skönt! Innan det är det Göteborg som väntar, jag blir hemma nästan 1 vecka!
Och hjälp vad saker man har??? Alla mina klänningar jag blir bara så lycklig av att titta på alla. och använda dom förstås.

Trotts att allt nästan är löst så är det så mycket.. Förra veckan jobbade jag 58h. Pust! Det är inte illa. Och denna vecka blir det inte dåligt med jobb heller.. Till helgen ska jag vara barnvakt också.. Men det ska bli jättekul! 
Och hjälp nu ska jag verkligen bo i sthlm... Vi har köpt en lägenhet tillsammans, så härligt! men läskigt. Jag längtar så efter mina vänner i Göteborg. Jag måste verkligen skaffa mig fler vänner här i stockholm. Ibland är jag så ensam.. men en bra vän flyttar ju upp efter sommaren. det blir så härligt!!! Hjälp vilken splittrad vardag jag har nu! Hundra tankar och masa jobb, sälja lägenhet, flytta, fixa.... Men allt känns bra!

Men värmen har dock avtagit! men solen skiner och det gör mig lycklig! Det är så fantastiskt att det är grönt ute, och sol! jag vill köpa nya skor. Trotts att jag har dryga 20par vårskor som används.. Alla har vi våra fixidér! Och behov.. Jag har SKOR och KLÄNNINGAR!!! Det gör mig så lycklig av att bära och shoppa dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback