Vår!!

Nu har våren anlätt... Så härligt. Man säger att sommaren är här när det är 10grader hela dygnet. Vilket brukar inträffa här i stockholm den 13Maj. Snacka om kort vår.. Ca, 3veckor. Våren som brukar vara så lång och härlig. Hela året har gått så otroligt fort. Tiden bara springer iväg. Nu har jag bott hät i stockholm i snart 1 år... Hjälp.. Men vilket annorlunda år.. Kul men äh, jag vet inte.. Nu kommer hemlängtan eller? kanske har jag gjort mitt här.. Nja. Nu ska jag i alla fall bo här till höstern också. Jag har fått jobb på förskolan. Det ska faktiskt bli jätte kul!

Jag har haft tillräckligt med vänner och haft jätte kul. men nu oj så ensam jag är.. Nu har jag nästan ingen... eller ingen som jag vill eller riktigt kan vara med.. Och då är det klart att jag längtar hem till alla mina vänner.. Men till höstern kommer i alla fall en av mina bästa vänner hit... Det ser jag fram emot..

Sist när jag var hemma hade jag så kul med min älskade Ina och hennes F när vi var ute... Jag längtar så efter min Ina...  och med min Syster/mina systrar. jag längtar så...

Jag ska inte åka hem snart men tiden kommer gå så fort.. Detta är min enda ledigt helg till dess. Jag åker det 24maj.. Och då är jag hemma i nästan 1 vecka. Det ska bli jätte kul!

Idag fyller Kungen år!!! Grattis, han är så cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback