?

vad har hänt med våren? samma fråga varje år... Att jag inte inser att det är sverige jag lever i. Men nu är den på rätt väg. Nästan all snö är borta.
Och vad gör jag i stockholm igentligen.. fast jag vill ju bo här.. Jag känner mig hemma här. Alla mina vänner och familj. att jag bara har lämmnat dom.. Alla utan min man. Fast jag kommer ju och hälsar på dom. och Vissa, men bara vissa. Äh, det är väl inte så konstigt det är ju jag som flyttat. Jag längtar så efter min Ina och mamma och mina systrar och alla andra.. Men hon som jag var så tajt med och vi sågs jämmt har jag kommit ifrån. Hur kommer det sig? fast det började nog redan i sommras. Det förvånar mig men endå inte. Vi är ju så olika och tycker så olika.. fast hon är lite klyven hon vet nog inte riktigt vad hon står eller vill. Hon vill vara alla tilllags. Och det är ju helt underbart att inte vilja någon något illa... Fast jag tror att det bara ligger och gror inne i människan då. Man måste ha olika åsikter och vilja olika saker... Ja ja.. jag saknar henne jätte mycket... Jag längtar till värme och när jag kan gå omkriing i klänning varje dag.. Åh... Nu är åtminstånde 2 veckor sol inplanerad... Ja ja. måste packa klart nu. Ska ju åka hem ikväll, ska bli så skönt. Det känns lita tt få mitt liv tillbaka. Eller jag har ju mitt liv här.. Och oj vad flashig jag känner mig här... LYX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback